Strazi din Targu Mures

Singurile lucruri pe care nu le pot suporta la lumea asta sunt meschinaria si subversivitatea. Urasc judecatile pripite si oamenii minimali, indoctrinati si siguri. Asta-i ce-am scris ieri, acum de cateva momente ma gandeam ca omul ar trebui sa nu mai existe nici macar ca idee si ca necesar ar fi sa fim eradicati toti de un potop. Dus departe... Aerosmith... Crazy... A aparut in fundal... S-a dus vremea nebuniei... S-a dus rau de tot, imi dau seama ca poate sa se intample orice, nu ma mai poate afecta nimic, nici sa vreau.
O tanti libidinoasa cu pantaloni mulati in varsta de vreo cinci zeci de ani se ridica de la masa alaturata si incepe sa danseze in timp ce se pregatea sa plece asteptand nota, intr-un local sus pus care nu are nimic de-a face cu dansul... Greata... Teribila greata... Disgratios. Si tocmai ziceam ca nu ma mai poate afecta nimic... Imi vine sa rad, ma contrazic de la o secunda la alta... O fi avand si ea povestea ei ca fiecare din noi... Fara doar si poate o femeie puternica... Fuck, totul are un pret pe lumea asta...
Ma relaxez, m-am saturat sa-mi scormonesc raul din mine si sa-l amplific pana la autodistrugere...

2 comentarii:

  1. never say never, Adi. viata asta-i parsiva rau. cu siguranta va gasi ea ceva care sa te afecteze mai mult decat crezi.
    candava credeam ca nimic din ce s-ar putea intampla nu m-ar mai putea mira. credeam ca ma pot astepta la orice. si s-au intamplat multe care nu m-au mirat ... m-au socat.
    superba piesa!

    RăspundețiȘtergere
  2. asta cu "never say never" mi se pare putin lamentabila, adica c-o fi c-o pati... si e des folosita, noanta grie, placuta... de ce sa nu zicem "always say always" e cam acelasi lucru, numai ca merge spre optimism.

    da de m-or feri afectarile si or fi mai putine, cateodata si alea-s bune...

    ma bucur ca ti-a placut piesa :)

    RăspundețiȘtergere