Consiliere financiara

Astazi m-am intalnit intr-un sfarsit, cu o tipa care ma suna de vre-o cateva saptamani sa ne intalnim pentru a vorbi pentru consiliere financiara. Un prieten de-al meu i-a dat numarul meu de telefon si ei bine, nu am putut scapa, era foarte insistenta si alta modalitate ca sa ma scap de telefoanele ei nu era decat sa ma intalnesc si sa-i explic simplu ca nu ma intereseaza asa ceva. Era enervant de draguta si nu puteam pur si simplu sa-i zic stii ce tanti, nu ma intereseaza!
Ne-am intalnit la o cafea "sa putem discuta linistiti" dupa cum spunea ea.
Avea o perseverenta jenanta nedandu-si seama de la inceput ca nu are cu cine discuta, o copila naiva pe care sincer nu ai putea-o refuza orice ti-ar cere, cu o putere de convingere extraordinara si un caracter aparte. M-am intristat cand mi-am dat seama cum niste copii ajung sa fie cele mai bune unelte ale unor lipitori. Nu mi-au placut niciodata firmele de intermediere desi pe undeva le vad rostul findca sunt si oameni comozi sau prea ocupati ca sa mai gandeasca pentru ei si atunci prefera sa-si gaseasca pe altii s-o faca in locul lor. Ei bine, eu nu fac parte din categoria asta! Am refuzat cu destul de mare greutate, recunosc si am plecat cu un sentiment de lehamite...
La dracu cu capitalismul asta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu