2:07 Noaptea

Nu pot dormi. Mi se termina tigarile si n-am ce face trebe sa ma duc la non-stop la Florin sa-mi cumpar. Noptile astea nedormite ma termina incetu cu incetu. Am zis ca demisionez sa scap de ruperile astea de program. Lucru noaptea, apoi ziua, din nou noaptea apoi iarasi o buna perioada numai ziua, dupa care o iau din nou de la inceput. Ma mut undeva unde pot avea un program normal.
Dar nu pot.
De ce?
Nustiu. Ar fi multe explicatii si toate obiective nu are rost sa le insir.
Nu-mi ramane de facut decat sa ma bucur de ce am, de linistea asta de la ora 2 cand nici macar o masina nu trece pe drum, de faptul ca am puterea sa cobor pana la magazin chiar daca dupa tigari, de faptul ca am ramas cu mintea curata, de faptul ca pot scrie lucruri fara mare insemnatate :) pentru ca atunci cand dai in cugetari, proverbe si zicatori, zic eu, ai o problema.
Imi aprind ultima tigara. Ador sunetul ce se aude atunci cand arde tutunul. In timpul zilei nu l-am auzit niciodata. Mi-am permis sa-mi aprind tigara in camera, langa calculator desi am zis ca n-o mai fac. Reguli si principii prostesti. Azi sunt lejer, desi nu este cazul.
Ma intreb,
de ce scriu, care-i faza?
Si raspund,
nustiu, plictiseala nu-i. Din contra chiar ma simt bine. Si atunci nu poate fi decat dorinta de a impartasi starea mea de bine in acest neant numit internet, locul unde omenirea baga totul, locul unde imi arunc sentimentele, locul unde sunt asa cum sunt, asa cum nu sunt, asa cum vreau sa fiu, urat, frumos, destept, prost, poate interesant...
Ma duc sa-mi iau tigari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu