Blogurile sunt lucruri de femei.

Cata dreptate avea un prieten...
Mi-a spus asta, mai Adi, blogurile sunt lucruri de femei...
O fi avand dreptate...
Bineinteles ca i-am raspuns:"Si ti se pare ca io-s barbat?" A ras, vazand ca n-are cu cine...
Si am stat si am meditat o perioada si mi-am zis, da, chiar nu sunt barbat daca barbatia inseamna ceea ce vad la voi, o slabiciune teribila, un morcov imens, o pozitie de drepti luata numai de auzirea telefonului nevestei... slabiciune pe care am avut-o si eu recunosc... Doamne multamu-ti ca am scapat de ea... Mi se cam rupe de senviciurile voastre, eu manc la restaurant. Si totusi am nevoie de pizda... Fuck, iarasi am dat-o in bara!
Concesii, concesii si iarasi concesii... nuoante de gri... placute... omenesti...
Sentimente? Fugi Adi, fugi! pana nu lovesti pe cineva din nou sau o sa-ti faci rau singur... dute, lasale... ce poate fi asa greu, tineti conglomeratele pentru tine, poti trai ca o planta, ca o leguma roditoare, nu vezi, asta se asteapta de la tine!

4 comentarii:

  1. am ajuns la concluzia ca singura relatie care poate functiona intr-adevar bine intre un barbat si o femeie e cea de prietenie. prietenia aia simpla si dezinteresata. in momentul in care se implica sentimente si relatii fizice se duce dracului toata prietenia. incep pretentii idioate, gelozii stupide, nevoia de control asupra celuilalt, incepem sa ne ascundem ganduri, sentimente si nevoi etc. si deja nu mai merita.
    bine ai revenit. chiar ma intrebam ce e cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt mai naiv din punctul asta de vedere... si crede-ma asa o sa mor.
    multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. bah! naiv? tu? zau ca nu te cred. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am spus, din punctul asta de vedere:)
    in rest fiecare crede ce vrea...

    RăspundețiȘtergere