Monolog

- Gabore, poti fi barbat?
- Poti!
- No, fi! Te tot smiorcai atata ca o lelita lesinata... Unde ti-e mandria ta ma pula?
- Aaaaaa... Da, ce tare eram io candva... Ii luam la pula pe toti fara ca sa-mi pese...
- Candva... Da. Te auzi, esti patetic!?
- Nu-s! M-am maturizat doar...
- Te-ai maturizat pe dracu! Nu vezi ca ai inceput cu nu...
- Trebuie sa mentin echilibru.
- Iti fut doua echilibre peste cap de-ti sar capacele! Nu vezi ca rad de tine si se lafaie pe la spatele tau!?
- Cine rade, lumea e corecta si frumoasa.
- Tu te-ai tampit de-a binelea...
- Nu m-am tampit, sunt doar intr-o criza de identitate normala.
- "Criza de identitate normala" ha ha ha ha, de cand pula mea esti propriul tau psiholog, hai spune ca-s curios? Cred ca-ar fi cazul sa te duci la doftori, zau... Cu ce-am inceput? Aaaa, cu poti fi barbat, nu? Deci poti?
- Da.
- Si atunci de ce scrii toate tampeniile astea, te ajuta cu ceva?!
- N-am nici cea mai mica idee... Asa ca-i misto piesa asta?



- E chiar super!

2 comentarii:

  1. muream proasta!!! habar nu aveam de baietii astia. credeam ca unicul Toulouse Lautrec a fost pictorul :))) faina piesa.
    a, apropo, mi-a placut cum te tragi singur de urechi, :) a venit baiatul rau acasa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu a venit, a iesit doar un pic din stand by :)

    RăspundețiȘtergere