Eu, din nou, altul si acelasi

Astazi am iesit la o cafea cu cea mai frumoasa persoana de pe lumea asta. Nu pot sa-mi dau seama cum am reusit, eu adrian gabor cel mai neandemanatic om de pe fata pamantului atunci cand e vorba de femei, sa ies cu cea mai frumoasa dintre ele?! Nu pot sa-mi dau seama de unde poate izvora atata perfectiune: treci prin enorm de multe greutati si iti pastrezi mintea si spiritul intact, muncesti pe rupte ca sa-ti mentii bunastarea familiei, lupti pentru cariera, esti mama exemplu a unei fetite de 7 ani, iti faci timp pentru prieteni si rude, iti faci timp pentru tine, ai o sinceritate debordanta, un zambet extraordinar si pe langa toate astea un corp incontestabil de manechin.De o asemenea persoana nu ai voie sa te indragostesti trebuie sa o iubesti pur si simplu...
Poate ca suna a soi de declaratie de dragoste facuta de un indragostit ce nu vede decat partea buna a lucrurilor dar o spun cu mana pe inima, mai sincer ca niciodata ca nu este asa, ce am spus este adevar!
Si cum as putea sa nu ma laud la toata lumea ca am intalnit asa ceva?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu