Razbunarea prostului


Nu am putut suporta niciodata smecherii, ii urasc, ii detest si o sa am grija sa ii tin cat mai departe de mine! Bineinteles ca acestia au si partile lor bune care compenseaza smecheria, dar acest fapt nu ma va face totusi sa am catusi de putina mila!
Nu m-am saturat de nimic de data asta, am inteles ca asa functioneaza lucrurile, fiecare cu sistemul sau de valuori...
Ce ma deranjeaza?!
Faptul ca datorita inferioritatii si slabiciunii lor te ataca cu lucruri care ei stiu ca te afecteaza si ma afectau pentru ca nu eram destul de puternic sa inteleg ca exista un abuz sentimental la care am pus botu` de fiecare data. Dar sentimentele mele s-au terminat aici!
Nu sunt paranoic sa cred ca are cineva ceva cu mine, ba chiar din contra exista o gramada de oameni care tin la mine si ma sustin in tot ceea ce fac, dar am eu ceva cu cativa foarte puternici pe care o sa-i rezolv eu in scurt timp cu armele mele fara sa ma intereseze scuzele. Una e cand gresesti si alta e cand gresesti intentionat, asta se numeste smecherie si asta nu suport!
Ironia e ca nu o sa se schimbe nimic in mentalitatea lor si o sa rada in continuare cu aceiasi pofta de smecheri fiindca asa sunt facuti ei! Ce o sa se schimbe e ca eu o sa rad de ei cu compatimire...
De ce sunt asa de frustrat?!
Pentru ca am motive foarte intemeiate
Pentru ca am fost furat de un om care m-a ajutat si pe care l-am ajutat, de un om de care depind si de care nu o sa mai depind in scurt timp pentru ca nu ma pot milogi sa primesc inapoi ceva ce e al meu
Toti depindem uni de alti numai ca trebuie sa fim foarte atenti de cine ne alegem sa depindem! Asta am invatat astazi pe pielea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu