Buimaciri in noapte


Unu noaptea. Nu pot dormi. Ma sperie gandul ca iar ma-puca insomniile. Si dimineata plec la Arad, drum lung...
N-am mai scris demult pe blog... Am avut o perioada de hibernare, de vegetatie probabil din cauza verii... Nu stiu, cred ca m-am golit de toate, fara sa merg in concediu iar acum cand se apropie ma gandesc oare ce sa fac... Nu am nimic programat, ma duc pe terase, am si ceva de lucru pentru mine, trec si pe la ai mei...
Cand ai prea multe pe cap iti doresti o minte goala iar cand ti-e mintea goala iti doresti sa ti-o umplii, cam asa functionam!
Iar devin filosof desi am promis ca n-o mai fac...
Am vazut filmul Salt cu Angelina Jolie, faina femeie, cat despre film destul de relaxant mai ales ca e cu ea. Tot timpul mi-au placut filmele cu spioni, emana multa putere chiar daca defiecare data sunt trase de urechi si exagerate cred ca tocmai asta e partea placuta, ne arata ca orice este posibil, ne aminteste ca orice este posibil lucru pe care noi il pierdem din vedere datorita obiectivitati si realismului de care ne legam atat de mult pentru a putea trai intre oameni ceea ce la urma urmei nu-i rau.
Imi vine sa rad, iar le stiu eu pe toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu