Acasa dupamasa


Ascult manele pe OTV si in același timp citesc Cioran.
Mă intreb, oare de ce fac chestia asta, de dragul de a fi diferit, de dragul de a fi teribilist? Nu. Sunt singur in casa și nu știe nimeni ce fac, așa ca nu ar avea rost... Sau ca oricum scriu pe blog și o să fiu apreciat pentru felul meu unic! Toti ne dorim sa fim unici, altfel... Deci e posibil și asta, nu știu ,habar nu am ce-i cu mine! Totuși (si folosesc binecunoscuta sintagma) cred ca sunt intoxicat de tot ce se imtâmpla pe la televizor și satul să tot schimb canale alandala fara sa ma atraga nimic m-am oprit pe OTV la "HITURILE ETNO PE 2010" și sincer m-am deconectat de la tot ce inseamnă Cultura, Oscaruri, Stiri, Filme. L-am pus pe Cioran de-o parte de data asta ingreunat de apasarile lui atat de adevarate, atat de prezente.
Ma tenteaza atât de mult o viața normala sa ies din filozofie și neputință, din fericirea asta mistica bazata pe o suferința indescifrabila, dezamagit tot timpul de tot ce se întâmplă în jurul meu... Toate lucrurile se întâmplă, pentru că așa trebe, sa se întîmple! De ce vreau sa schimb totul, ce nu îmi convine, care e problema mea! Totul e asa de frumos asa cum e, cu maneliști, cu rocheri, cu buni, cu rai, cu criminali, cu popi cu ce vreți voi!
-De ce refuz asta?
Pentru ca a-ți fi toți invidioși pentru fericirea mea și asta m-ar durea foarte tare.
Sunt egoist și țin la pielea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu