"A nu mai putea trai"


Furios pe filozoful national si incontestabil Puia care stie cum e viata si spune de mai multe ori in nemaipomenitul lui videoclip ca "asta e viata" datorita caruia am ajuns sa ma complexez foarte tare dat find faptul ca era de aceiasi parere cu fosta mea prietena: cheltuiesc bani pe care nu-i am(desi nu pare prea plauzibil), conduc masini mai scumpe decat casa in care stau si dau citate din Cioran. Asa ca mi-am propus sa postez cate o fotografie facuta de Laurean Maier cu masina pe care o conduc, casa in care stau si sa mai dau un citat din Cioran






"Sunt experiente carora nu le mai poti supravietui. Dupa ele, simti ca orice ai face nu mai poate avea nici o semnificatie. Caci dupa
ce ai atins limitele vietii, dupa ce ai trait cu exasperare tot ceea ce ofera acele margini periculoase, gestul zilnic si aspiratia obisnuita isi pierd orice farmec si orice seductie. Daca totusi traiesti, aceasta se datoreaza capacitatii de obiectivare prin care te eliberezi, prin scris, de acea incordare infinita. Creatia este o salvare temporala din ghearele mortii. Simt cum trebuie sa plesnesc din cauza a tot ce-mi ofera viata si perspectiva mortii. Simt ca mor de singuratate, de iubire, de disperare, de ura si de tot ce lumea asta imi poate oferi."

Emil Cioran "Pe culmile disperarii"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu