Acasa la mine


Vreau sa incerc altceva, satul de 30 de ani in care tot mi-am plans de mila dand vina pe sistem, pe familie, pe generatie intr-un adolescentism continu. Prin natura muncii am umblat prin toata tara, peste tot e la fel, toti se plang, dau vina pe locul in care s-au nascut, lipsiti de demnitate, de respect fata de ceea ce sunt intr-o mizerie si o indolenta continua folosind binecunoscuta si a tot prezenta afirmatie"asta e"pe care am folosito si eu si mi-am promis ca nu o sa o mai folosesc niciodata! Multi pleaca din tara satui sa mai foloseasca si ei aceiasi formula, dar nu sunt de acord nici cu asta mi se pare o lasitate. Sunt hotarat sa raman aici si nu dau inapoi! Vreau sa dezvalui si sa impartasesc experientele mele, opiniile mele, lupta mea pentru altceva poate ajuta, poate nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu